Service in de koeltechniek is uiterst belangrijk. Wanneer er een storing in de koel- of vriesinstallatie zit, kan er al snel een grote schadepost ontstaan. Daarom vinden wij dat onze servicedienst ook van hoog niveau moet zijn. Dit niveau halen en handhaven wij door in de eerste plaats zeven dagen per week en 24 uur per dag bereikbaar te zijn, op het normale telefoonnummer.
Tijdens kantooruren zal de telefoon normaal beantwoord worden. Buiten kantooruren krijgt u een automatische telefoonbeantwoorder te horen, die aangeeft wat u moet doen om door verbonden te worden met onze servicemonteur.
In de tweede plaats besteden wij veel zorg aan de opleiding van ons personeel. Voor het op peil houden van hun vakkennis gaan ze regelmatig op herhalingscursus.
Een meer geavanceerde mogelijkheid is, dat wij uw installatie op afstand bewaken, zodat de storingsmeldingen automatisch bij ons binnen komen en wij daar direkt op kunnen reageren. Ook het registreren en opslaan van verschillende ruimtetemperaturen kunnen wij op afstand voor u regelen. Het voordeel voor u is, dat u daar zelf niet naar om hoeft te kijken en dat u de temperatuurlijsten iedere week of iedere maand toegestuurd krijgt.
Mocht uw interesse gewekt zijn door bovenstaande oplossing, neem dan gerust contact met ons op.